visie.

Als distributeur van bedtextiel, bieden wij onze BoLiving producten uitsluitend aan bij de vakhandel speciaalzaken in de Benelux. Deze producten vind je dus niet bij E-tailers, warenhuizen, discounters, Cash & Carry en aanverwant.

Bedtextiel is een product, dat direct in fysiek contact is met de gebruiker. Elke dag opnieuw, vele uren lang. Het is voor ons niet logisch, dat zo'n intiem product uitsluitend vanaf een beeldscherm of in een supermarkt wordt aangeschaft.

Beleving, vakkundig advies maar vooral zelf voelen en ervaren, kan alleen in een fysieke omgeving op de winkelvloer. De vakhandel speciaalzaak, is hiervoor het juiste verkooppunt.

Wij bieden de speciaalzaak een open en transparante bedrijfscultuur, waarbij de uiteindelijke consument centraal staat.

Samen met de speciaalzaak in de Benelux, willen wij de functie en het belang van goed, comfortabel en hoogwaardig bedtextiel opnieuw definiëren.

Maatschappelijk verantwoord en “made in Europe” (Made Again Here) zal een toegevoegde waarde worden voor een groeiend aantal consumenten. Met onze productie in Portugal, kunnen wij deze toegevoegde waarde bieden.

Wij weten wat we doen en we weten hoe we het doen. Maar waarom doen we wat we doen? Omdat wij willen meehelpen het welbevinden en de gezondheid van mensen positief te beïnvloeden. De verschraling van de slaapcultuur is ongezond voor de mens. De slaapkamer krijgt een geheel andere functie, door deze ruimte met zorg en aandacht aan te kleden. Het is een verblijfsruimte waar je gemiddeld 30% van je leven slapend doorbrengt.

Maar dit percentage neemt alleen maar toe, als je de tijd meerekent, die je besteedt aan het in al je intimiteit herstellen van stress en dagelijkse beslommeringen. Een kwalitatief goed bed hoort daarbij. Evenals goede en sfeervolle verlichting, vloer, raam-en wand decoratie maar vooral ook textiel.

Het merendeel van de slaapkamers in Nederland, is nog niet bij benadering op deze wijze ingericht. Om in onze huidige prestatie maatschappij optimaal te kunnen blijven presteren, is een prettige en gezonde omgeving om tot rust en bezinning te komen van wezenlijk belang. Kwalitatief goed bedtextiel draagt bij tot welbevinden, comfort en goede gezondheid. Ervaar dat echt lekker slapen nog beter kan.

Bonna Benelux: “Redefining your style of living”.

Missie.

De opkomst van de zogenaamde E-tailer zal alleen maar verder toenemen. Deze nieuwe verkooppunten kannibaliseren op aanzienlijke schaal de traditionele fysieke winkels. Voor veel verbruiksartikelen, waarbij factor prijs een bepalende factor is, zal dit proces onomkeerbaar zijn. Voor gebruiksartikelen waarbij beleving een bepalende factor is, zal er ruimte blijven bestaan voor belevingswinkels. Dit segment van de markt is onze focus.

Het is namelijk onze overtuiging, dat door juist gebruik te maken van de hedendaagse communicatie technologie, traffic gerealiseerd kan worden naar de speciaalzaak. Met deze speciaalzaken, zullen partnerships worden gebouwd, waarbij input voor nieuwe dessins en nieuwe producten, gebaseerd zijn op persoonlijk contact met de eindgebruiker en niet uitsluitend op interpretaties van door derden geproduceerd cijfermateriaal.

Persoonlijk contact met onze partners is daarbij essentieel en betaalbaar door eigentijdse technologie zo optimaal mogelijk in te zetten. Overhead zoals logistiek, financiële administratie en back-office, wordt zoveel mogelijk uitbesteed aan specialisten, waardoor er alle ruimte is voor persoonlijk contact met onze verkooppunten.

Daarnaast is het onze overtuiging, dat de consument van morgen zich zal verzetten tegen mass-market producten, die op elke straathoek verkrijgbaar zijn. De consument zal open staan voor authentieke en eerlijke producten, die met zorg en aandacht zijn vervaardigd.